Deranjamente și întreruperi programate

Deranjamente
În cazul unui deranjament în alimentarea cu energie electrică vă rugăm să ne contactați la: 022 431 444 (luni-vineri între orele 09.00-17.00). În afara orelor de program se va contacta direct operatorul de rețea.


Vom contacta imediat operatorul de rețea din zona în care se află locul de consum pentru a interveni operativ în remedierea deranjamentelor semnalate, acesta fiind singurul care poartă responsabilitatea rezolvării respectivului deranjament/incident și vă vom informa ulterior care este stadiul de soluționare a problemei.


Dacă, în cazul deranjamentelor, consumatorul dorește să contacteze direct Operatorul de rețea, din zona în care se află locul de consum, acesta poate să utilizeze adresele de mai jos.


Pentru zona de distribuție a operatorului rețea ÎCS Premier Energy Distribution SA (Chișinău, raioanele Telenești, Orhei, Criuleni, Strașeni, Călărași, Nisporeni, Căușeni, Ștefan Vodă, Anenii Noi, Ialoveni, Hîncești, Cimișlia, Leova, Cantemir, Comrat, Ciadîr Lunga, Taraclia, Cahul, Vulcănești ) – numarul de telefon a Oficiului Telefonic 24 ore este 022 431 111
http://www.premierenergydistribution.md/ro/contacte


Pentru zona de distribuție a operatorului rețea SA RED-Nord (Bălți, raioanele Briceni, Ocnița, Edineț, Dondușeni, Soroca, Drochia, Florești, Sîngerei, Florești, Glodeni, Rîșcani, Sîngerei, Fălești, Rezina, Șoldănești) –numarul de telefon a Grupului Deservire Clienți Call Center 24/24
https://rednord.md/index.php/ro/call-centru


Întreruperi programate
Dacă se întrerupe alimentarea cu energie electrică, pentru mentenanța sau alte lucrări în rețea, operatorul de sistem este obligat să informeze consumatorii și furnizorii din zona respective cu 10 zile înainte.
Lista întreruperilor poate fi consultată la adresele de mai jos:


ÎCS Premier Energy Distribution SA:
http://www.premierenergydistribution.md/ro/toate-lucrarile-programate


SA RED-Nord:
https://rednord.md/index.php/ro/deconectari-programate